SW2011-RDX | OmniRig | bpsk31 & FT8

Re: SW2011-RDX | OmniRig | bpsk31 & FT8

Сообщение rival28 » Ср янв 09, 2019 5:37 pm

щось Кенвуд вередувати став - спрацьовує захист чи то від перегріву чи то від великого КСХ, аж до скидання зашитих в пам'ять налаштувань. А може блок живлення. Бо він китайчаний імпульсний, і якось дивно поводить себе, якещо вірити показникам струму та напруги - замість зростання току зростає напруга.

Тому в роботі знову SW :)
і помітив неприємну річ - якщо включити підсилювач по ВЧ, то після кожного переходу з передачі на прийом він вимикається. Раніше такого не було. Маю думку що це особливості реалізації протоколу САТ в новій версії WSJT-X. Хтось з таким стикався?
Аватара пользователя
rival28
Завсегдатай
 
Сообщения: 266
Зарегистрирован: Ср июл 09, 2014 10:02 pm
Откуда: Україна
Благодарил (а): 30 раз.
Поблагодарили: 13 раз.
CB позывной: 315LR135
Р/л позывной: UT3UKX
Имя: Сергій
Аппаратура: sw2011rdx
Автомобиль: Dodge Caravan

Re: SW2011-RDX | OmniRig | bpsk31 & FT8

Сообщение Prof » Чт янв 10, 2019 1:34 pm

rival28 писал(а):щось Кенвуд вередувати став - спрацьовує захист чи то від перегріву чи то від великого КСХ, аж до скидання зашитих в пам'ять налаштувань.

Вангую™ зависокий КСХ або ще щось, що створює зависоку напруженість поля коло трансиверу: завада наводиться на під'єднані до трансивера дроти (живлення, що йдуть до комп'ютера, тощо) й потрапляє всередину, де інтерферує із аналоговими та цифровими сигналами керування та індикації. Теоретично, входи/виходи захищено від перенапруги, але практично вона не гарантує стовідсотковий захист, тому можливо, що щось таки вийшло з ладу. Наприклад, якщо пробито захисних зустрічно-паралельних діодів на роз'ємі ACC2, то трансивер може поводитись "дивно", в тому числі не віддавати потужність, відмовлятиме автоматичний тюнер, тощо, хоча на перший погляд зв'язку одного з іншим не має. А ще можливо, що щось підгоріло далі по схемі в напрямку процесору.
Стосовно перегріву. При вмиканні трансиверу вентилятор вмикається, щоб користувач мав можливість переконатись в його працездатності. Далі робота вентилятора керується внутрішнім датчиком температури, за показниками якого вентилятор вмикається, а за потреби переходить й на підвищені оберти. Якщо цей ланцюг працює, перегрів умовно-неможливий. "Умовно" - тому що користувач може перекрити вентиляційні отвори чи запхати трансивера до пічки й тоді нічного не допоможе, але за нормальної експлуатації перегрів виключено.

rival28 писал(а):А може блок живлення. Бо він китайчаний імпульсний, і якось дивно поводить себе, якещо вірити показникам струму та напруги - замість зростання току зростає напруга.

Знищити дорогий трансивер дешевим блоком живлення - наслідки традиційної економії на сірниках. Добрий імпульсний блок живлення коштує не набагато дешевше, ніж традиційний лінійний. Так, в багатьох працюють дешеві й нічого не стається (окрім завад по живленню, яких неможливо позбутись :lol: ), але то все одно лотерея.
Аватара пользователя
Prof
Гражданин
 
Сообщения: 3938
Зарегистрирован: Ср июл 31, 2013 9:51 pm
Откуда: оттуда
Благодарил (а): 270 раз.
Поблагодарили: 559 раз.
CB позывной: Professor

Re: SW2011-RDX | OmniRig | bpsk31 & FT8

Сообщение rival28 » Сб янв 19, 2019 11:09 pm

а оце добрий блок живлення ? http://ur8lv.com/index.php?id=1547926983

PS Кенвуд завис :) не реагував на кнопку живлення, довелось відкривати і дивитись що там, після того як дістав батарейку енергонезалежної пам'яті, все запрацювало.
Аватара пользователя
rival28
Завсегдатай
 
Сообщения: 266
Зарегистрирован: Ср июл 09, 2014 10:02 pm
Откуда: Україна
Благодарил (а): 30 раз.
Поблагодарили: 13 раз.
CB позывной: 315LR135
Р/л позывной: UT3UKX
Имя: Сергій
Аппаратура: sw2011rdx
Автомобиль: Dodge Caravan

Re: SW2011-RDX | OmniRig | bpsk31 & FT8

Сообщение Prof » Вс янв 20, 2019 1:15 am

rival28 писал(а):а оце добрий блок живлення ? http://ur8lv.com/index.php?id=1547926983

Досвіду з ним не маю, не знаю. Для мене добрий це непід'ємний (буквально через вагу) лінійний з величезним трансформатором та величезним радіатором. ;)

rival28 писал(а):PS Кенвуд завис :) не реагував на кнопку живлення, довелось відкривати і дивитись що там, після того як дістав батарейку енергонезалежної пам'яті, все запрацювало.

Теоретично це можливо, навіть в інструкції користувача про це щось пишуть. Практично - вперше чую (у нас тут у всіх Kenwood, тому то не тільки мій досвід, але й товаришів). Втім, добре, що проблема виявилась не проблемою, а лишень глюком. :victory:
Аватара пользователя
Prof
Гражданин
 
Сообщения: 3938
Зарегистрирован: Ср июл 31, 2013 9:51 pm
Откуда: оттуда
Благодарил (а): 270 раз.
Поблагодарили: 559 раз.
CB позывной: Professor

Re: SW2011-RDX | OmniRig | bpsk31 & FT8

Сообщение rival28 » Вс янв 20, 2019 6:23 pm

Prof писал(а):
rival28 писал(а):а оце добрий блок живлення ? http://ur8lv.com/index.php?id=1547926983

Досвіду з ним не маю, не знаю. Для мене добрий це непід'ємний (буквально через вагу) лінійний з величезним трансформатором та величезним радіатором. ;)

ну таких я не бачу в продажі, і навіть зібрати його нема з чого
Аватара пользователя
rival28
Завсегдатай
 
Сообщения: 266
Зарегистрирован: Ср июл 09, 2014 10:02 pm
Откуда: Україна
Благодарил (а): 30 раз.
Поблагодарили: 13 раз.
CB позывной: 315LR135
Р/л позывной: UT3UKX
Имя: Сергій
Аппаратура: sw2011rdx
Автомобиль: Dodge Caravan

Re: SW2011-RDX | OmniRig | bpsk31 & FT8

Сообщение rival28 » Пт янв 25, 2019 6:59 pm

побачив з чого зібрати http://nadotornado.com.ua/gallery?limit=20&start=20

хтось зтикався ? Не дуже гудуть тори їхнього виробництва?
Аватара пользователя
rival28
Завсегдатай
 
Сообщения: 266
Зарегистрирован: Ср июл 09, 2014 10:02 pm
Откуда: Україна
Благодарил (а): 30 раз.
Поблагодарили: 13 раз.
CB позывной: 315LR135
Р/л позывной: UT3UKX
Имя: Сергій
Аппаратура: sw2011rdx
Автомобиль: Dodge Caravan

Пред.

Вернуться в КВ

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron