ДХО своими силами.

Собсно сделал, опробовал.
Наконец-то дошли руки установить.
Схема работает на раздельных лампах, на Н4 получилась фигня. Одна фара еле светила, другая горела нормально
В результате сделал по своему, правда получилось немного монстроидно - 5 реле.
Сама система сделана так, что ее можно как отключить, так и полностью вернуть в исходное состояние штатную электрику.
Ни один провод не резал. На днях сфотаю, т.к. заканчивал уже вечером.
Собственно два реле обеспечивают саму работу ДХО, два питание напрямую от АКБ и одно стоит на разрыв нити ближнего света (которая и давала просадку на массу и неравномернное свечение фар)
Можно применить электронику на те-же мосфетах или БТС555, но это будет не бюджетно.
ИТОГО ДЛЯ ЛАМП Н4: 5 реле, предохранитель, пара колодок на лампы Н4, 40 клемм на провода (реле установлены в колодках), 10 метров провода.
ПОКА НЕ РЕАЛИЗОВАЛ (не успел по времени): Отключение ДХО в режиме АКПП "Паркинг", Отключение ДХО при "мигании" фарами.
Фотко.
Габариты

Ближний
Дальний
ДХО
Исполнение
Тут будет блок управления

Для оамп Н4
Рыночная стоимость расходников около 40 баксов. С учетом даже изоленты.
Установка полностью "под ключ" около 100 у.е.
Для раздельных ламп - дешевле.
На ксенон не ставится.
Наконец-то дошли руки установить.
Максімич 09.01.2013 15:29 пишет писал(а):Принцип роботи придумав не я, такий самий реалізовано в "американцях" (Lexus, Toyota, Honda). Можна реалізувати на будь-якому авто.
Схема працює шляхом зміни паралельного увімкнення ламп дальнього світла на послідовне. При послідовному увімкненні струм через лампи падає вдвічі (бо вдвічі збільшується опір), напруга на кожній лампі теж падає вдвічі (6 В замість 12 В). Робоча потужність при цьому на лампах складає 25% від номіналу на кожній (приблизно 14 Вт). При цьому також на половину напруги світиться індикатор дальнього світла на панелі приладів (ледве видно).
Вибачайте, що схема не по ЄСКД.
Переключення з паралельного увімкнення в послідовне здійснює реле К1, обмотка якого отримує +12 В при увімкненні запалення (Hot in ON). Цей (+) також надходить через NC контакти на одну з ламп дальнього світла, що від’єднана від маси. При подачі (–) на обмотку реле К1 маса через NO контакти знову приєднується до лампи дальнього світла (де щойно було +12 В), тобто відновлюється штатне підключення ламп дальнього світла.
(–) на обмотку реле К1 подається або через діоди з контакту тиску масла, або з ручного гальма (опція, я в себе не підключав), або за шляхом включення (замикання NO контактів) реле К2.
Реле К2 приєднане до маси, а +12 В на його обмотку подається при появі напруги +12 В на габаритах (габарити по стандарту обов’язково вмикаються при ввімкненні ближнього світла, дальнього світла чи ПТФ) чи на лампах дальнього світла (без цього моргання дальнім буде лише однією фарою, при морганні в мене габарити не вмикаються).
Підключення виконав шляхом розрізання одного дроту (маса лівої лампи дальнього) та приєднанням до відповідних дротів. +12 В (Hot in ON) з запобіжником (10А) мені звідкись вивів електрик, точно не знаю звідки. Приєднання в мене пропаяне, але можна робити і за допомогою скруток чи Self Stripping Power Connectors (Scotchlok).
Реле К1 будь-які автомобільні для ламп ближнього/дального, К2 можна простіше, Але я в себе поставив таке ж як і К1. Діоди будь-які зі струмом, достатнім для обмотки реле К1. В себе поставив реле якісь no-name китайські (2х30 грн., колодки під них 2х5 грн.), діоди no-name китайські на 1 А (4 по 0,5 грн.), монтаж в авто в мене навісний, робив сам. Всього 72 грн.
Фотографій мого Сіда з працюючими ДРЛ в мене немає, але результат не відрізняється від "американців" (Lexus, Toyota, Honda) та електронних схем на ШІМ.
Не продаю, не встановлюю...
Схема работает на раздельных лампах, на Н4 получилась фигня. Одна фара еле светила, другая горела нормально

В результате сделал по своему, правда получилось немного монстроидно - 5 реле.
Сама система сделана так, что ее можно как отключить, так и полностью вернуть в исходное состояние штатную электрику.
Ни один провод не резал. На днях сфотаю, т.к. заканчивал уже вечером.
Собственно два реле обеспечивают саму работу ДХО, два питание напрямую от АКБ и одно стоит на разрыв нити ближнего света (которая и давала просадку на массу и неравномернное свечение фар)
Можно применить электронику на те-же мосфетах или БТС555, но это будет не бюджетно.
ИТОГО ДЛЯ ЛАМП Н4: 5 реле, предохранитель, пара колодок на лампы Н4, 40 клемм на провода (реле установлены в колодках), 10 метров провода.
ПОКА НЕ РЕАЛИЗОВАЛ (не успел по времени): Отключение ДХО в режиме АКПП "Паркинг", Отключение ДХО при "мигании" фарами.
Фотко.
Габариты

Ближний

Дальний

ДХО

Исполнение



Тут будет блок управления

Для оамп Н4
Рыночная стоимость расходников около 40 баксов. С учетом даже изоленты.
Установка полностью "под ключ" около 100 у.е.
Для раздельных ламп - дешевле.
На ксенон не ставится.